Till dig mormor!

Jag tänker på dig mest hela tiden! Ibland så får jag sån lust att ringa och fråga dig om råd men det går ju inte, ibland så vill jag bara krypa upp i din famn och låtsas vara 6 år igen men det går heller inte. Vi som brukar klia varandra på ryggen och armarna. Jag försöker få Linus till det nu men näe han vill inte. (Kanske för att jag inte har så långa naglar) ibland så önskar jag att jag var liten och fick ett brev i brevlådan på lekstugan. Det brukade alltid ligga ett brev där till mig när jag kom till mormor, å så stod det alltid till min lillgroda. Och kunde skriva om allt möjligt i dom där breven, vad hon hade gjort sen jag var där sist, vad vi skulle göra nu när jag kom dit! Och jag saknar din rabarberkräm och din krusbärskräm och dina brända bullar 😛 jag älskar dig mormor! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback