Hobby

Min nya hobby har blivit virkning. Det är avkopplande, behöver inte tänka så mycket. Bara göra liksom. Haha ska försöka lära mig att sticka också. Speciellt sockar :) ångrar så att mormor inte fick lära mig allt det här. Så mycket som hon virkade och stickade. Men jag lär mig på annat vis.

Syrran har vart här i helgen. Hon åkte till sin farmor idag. Kommer tillbaka till oss senast nästa fredag. Jag hoppas hon kommer någon dag tidigare :)

Igår blev vi bjuden på tacos hos min kusin bara så där huxflux. Gott. Tacksamt att inte behöva göra mat. :)

Nu har jag Jobbdygn igen. Men sen är jag ledig i en vecka, wiho 😀



(palimpsests). In the XIII-XV centuries in

2024-04-15 // 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback