Igår söndag

Hjälpte lillebror Marcus med att riva ur hans kök och kapa ner några buskar, sen åkte vi till skogen med Pär och plockade lingon och svamp det var gjort i ett naffs. Det gick så fort så jag hann knappt blinka. Tjopp så var svamphinken full och tjopp så var hinken med lingon full också! Där vi plockade lingon har det gått Björn. Det låg en björnskit mitt i där! Tror Linus blev lite rädd när Pär berättade vad det var. För innan vi klev ur bilen så sa Li ja att han skulle döda björnen om det kom någon och efter han hade sett bajset så vågade han knappt gå iväg från oss :P 

Idag är ännu en ledig måndag! Så idag ska det städas och göras läxa hade jag tänkt mig! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback