Det här med julen!!!

Jag dom senaste åren har jag inte haft någon julkänsla alls måste jag säga. Jag vill inte ta fram alla julsaker och jag vill inte fira jul. Jag tycker bara det är jobbigt, stressigt också får man dåligt samvete för att man inte hinner med att träffa alla som man vill träffa! Fram tills igår har jag haft en känsla/lust att göra julfint här men idag när jag började ta fram alla saker så kände jag vara den här ångesten komma! Men några tomtar fick komma upp ut lådan men absolut inte många! Linus fick några fler inne hos sig. Jag vill ändå att han ska få lite julkänsla å så här men ja det är inte lätt! Jag väntar med ljusstakar och stjärnor till bästa helg när det är första advent!...









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback