jobb,skola, jobb, skola

Ja så varvas mina dagar nu för tiden. Och när jag väl är hemma så ska det städas, tvättas å lekas med Linus...  
Det bästa just nu är att jag fick förlängt på mitt vikariat :) så jag har jobb ända till sommarvikariatet börjar :) Wiho :) 

I helgen som var.här så var min syster här. Och gud så jag har saknat henne. Eller jag saknar alla dom där uppe väldigt mycket just nu. Antar att det är en sån period för mig just nu. 

Bilden är tagen i lördags kväll när vi var ute och åkte båt... Älskar att vi bor där vi bor. :) 



Hej! Hittade din mysiga blogg! :) Förlåt om det är en rättfram fråga men heter din pappa möjligtvis Rickard? :)

Svar: Nej det heter han inte... :)
Caroline Skoglund

2015-05-18 // 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback