Skadat tummen....

Som jag har funderat varför jag har så förbannat ont i min tumme hela tiden.. Men nu i veckan så trillade poletten ner. Det är ju för att jag ramlade av skotern i januari när vi skulle åka hem från ljungdalen.. Så nu har jag vart på röntgen å en massa och pratat med försäkringsbolag å allt. Det var inte bara att anmäla den skadan inte. För det första så måste David anmäla en singelolycka med skotern och sen personskada och sen måsta jag prata med mitt försäkrings bolag. Jaja nu är det gjort iaf. Så får se vad dom kommer säga då. Och blir jag inte bra i min tumme efter två veckor med diklofenak så kommer jag få gå till sjukgymnasten och få övningar att göra så kanske det onda försvinner. Jag håller verkligen tummarna att det blir bra nu.. Och som vanligt när man gör illa sig så är det ju höger handen eftersom man är höger hänt. 
 
Nu ska vi äta räkmacka och kolla film och mysa :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback