nu ni...

Nu händer det saker. Provtagning igen igår, doktorn ringer och meddelar provsvar idag det var sämre än sist så från och med i morgon så är det tabletter som gäller. Vet ni vilken lättnad det är att äntligen få någon slags hjälp i form av behandling för att jag har trott diverse saker, jag har haft cancer, vart deprimerad, haft panikångest ja you name it alla sjukdomar har jag trott att jag har haft men allt har bara vart symptom på att ämnesomsättningen är låg på mig. Jag har tränat två tre gånger i veckan och tagit minst en promenad varje dag men jag har bara gått upp i vikt och det har vart frustrerande kan jag säga.. Men nu snart kan jag få ändra på allt hoppas jag. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback