varmt, varmt, varmt...

Varma drycker är det som dricks här för tillfället.. Och vilken jävla natt det har vart. Har vaknat till å från hela tiden. Så vid halv fyra gav jag upp. Då klev jag upp och eldade, så det inte skulle vara kallt när grabbarna klev upp, också tänkte jag ta alvedon För att det onda i halsen skulle lägga sig men kom på att jag inte kan svälja tabletterna så då fick jag dricka linus flytande alvedon. Lyckades somna om vid halv sex och sov till nio... 

Var även tvungen att bädda rent i sängen för att det luktade så mycket svett efter mig och mina svettattacker dom här två senaste nätterna. Sen tog orken slut och sen dess har jag suttit/legat i soffan hela dagen. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback