tycker synd om mig själv...

Vaknade i morse och hade rätt så hög feber. Närmare bestämt 38,9.. Så jag blev hemma från skolan idag. Som ni kanske förstår. Kroppen har värkt så himlans mycket idag. Klev upp vid sex och väckte linus sen somnade jag om när grabbarna åkte till jobb och dagis. Vaknade halv elva, åt en minimini portion med yoghurt och flingor. Gick och la mig i sängen igen och somnade om till halv ett. Kollade på ett avsnitt av one tree hill och somnade om och sov till kl kvart i fyra.. Nu väntar jag på att grabbarna ska komma hem med smörgåsrån till mig så jag får i mig något idag. Kan ju tillägga att min hals är som ett rivjärn också. Ville helst inte svälja men äta måste jag. 

Det var länge sen jag var så här dålig. Kan faktiskt inte komma ihåg när det var sist. Kanske medans jag fortfarande bodde hemma. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback