rätt eller fel?

Jag har funderat på det här med att ta ut sin ilska/besvikelse/arghet och vad allt det heter som man kan ha för vissa folk. Istället för att skriva på Facebook, Twitter, instagram, bloggen att man är arg/förbannad/besviken på Olika personer så varför inte säga det till dom/den/det/han/hon istället? Jag tror ingen kan går sönder för att man gör det. Utan om någon irriterade sig på mig eller var arg på mig för något så skulle jag vilja veta det så att jag kunde bättra mig på något vis istället. 

Jag tycker även att det är viktigt att visa när man är glad för att någon har gjort nå bra för en och det är viktigt att visa att man tycker om folk på ett eller annat vis. Spelar ingen roll om det är kompis eller pojkvän eller mamma eller pappa eller vad det är. Jag tror alla uppskattar det. 

Jaja ville bara säga det. Nu är det läxa som gäller :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback