tråkigt väder...

Tror alla i våran lilla familj ät seg och trött idag. David ligger fortfarande, linus kollar film och jag har precis ätit frukost. 

Kanske vädret spelar in för det är då inge bra väder idag. I morse regnade det och nu snöar det. Tror dock inte att det blir vitt på backen för det är plusgrader ute. Och med min tur så lär ju snön komma nu till veckan när David ska jobba borta och för att sommardäcken sitter kvar på Audin. Och dom sitter där för att jag inte har nå vinterdäck, så det kanske är dags att köpa det nu snart. 

Jag tror jag ska fråga grabbarna om vi ska göra något idag. Kanske bowla. Eller buspalatset kanske. Måste fråga vad david tycker och vill :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback