farsdag...

Vi bjöd pappa och ann-sofi på middag idag, och med sig hem fick pappa två presenter som jag vet att han tycker om :) jag köpte inget utan gjorde själv till han :) 

David fick en parfym, kalsonger och godis av linus. :) 

Nu ikväll så spelade jag och Linus bingolotto och drack glögg och åt pepparkakor och mandariner :) linus tyckte det var kul att spela bingolotto och så jublade han av glädje när jag frågade om vi skulle dricka glögg, för det älskar han verkligen :) 

I morgon är vi tillbaka till verkligheten igen, då är det dagis och jobb som gäller. Och David åkte till fjälls nu ikväll :( tycker inte om att ha han borta men den här veckan kommer han Hem tidigare än torsdag iaf :) lycka :) 

Och inget jobb har jag inbokat den här veckan heller. :) skönt faktiskt. För då kan jag koncentrera mig på skolan :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback