2014

jag och David har för några dagar sedan haft våran års dag. i år var det 7 år sedan vi blev tillsammans. tänk att han har stått ut med mig i sju hela år. :P haha Näe men allvarligt så är jag glad att jag har han. han har verkligen ställt upp i alla lägen. det finns så många minnen bland annat,
som den där gången mitt i veckan när jag fortfarande bodde i Hudik och jag skrev ett sms om hur mycket jag saknade han och att jag tänkte på han och så innan jag gick och la mig och 45 minuter senare så låste han upp dörren till min lägenhet. och så åkte han hem till Bollnäs på morgonen dagen efter eftersom han skulle jobba. eller som den där gången när vi fick för oss att åka till Kristinehamn
bara för att vi var lediga i fem dagar :P eller alla impuls resor upp till mamma bara för att vi inte ville sitta hemma på helgerna.
han fanns där för mig när både farmor och mormor gick bort. han är bara bäst! jag älskar han över allt annat. vet inte vad jag skulle göra utan han.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback