jobbhelg.

alla skriver på fb att dom antingen har fått semester eller att dom har gjort helg. jag har inte fått/gjort något av det. har endast 7 jobbdygn kvar på 4 veckor innan jag får tre veckors ledigt innan skolan börjar.

tänk att jag har vågat ta steget att plugg. att få en utbildning så att jag har större chans att få fast jobb när jag är klar med utbildningen.

å vet ni, vi är sjukt sugen på att köpa ett eget hus. jag har hittat ett perfekt hus. det är som gjort för oss. jag får mitt drömhus (timmerhus) och det är dubbelgarage (Davids krav) men ja det kostar lite också. vi får diskutera, kolla på mera hus och så innan vi bestämmer oss för något. vi är iaf överens om att inte bo mitt inne i bollnäs. utan lite utanför vill vi bo. inte för långt utanför men en liten liten bit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback