idag

imorse hade jag gett mig fan på att jag skulle sminka mig och fixa mig så sagt och gjort. dock tog det 2tim och 15min istället för 45 min som i vanliga fall.

åkte iaf in till Bollnäs för att uträtta lite saker men mest för att jag skulle få äta lunch med min syster. :) (hon och hennes kompis var på väg ner till Stockholm så då stannade dom här på max och åt) det kallar jag lyx. men gud vad jag saknar att inte ha henne eller någon av mina dom andra syskona i min närhet.

handlade även lite kläder åt linus, det blev två tröjor,jeans och strumpor till han och till mig själv blev det nya trosor och lite dekorationsgrejs/pyssel :)



det negativa med dagen är att armen har värkt som bara den. antagligen för att jag gjorde mig i ordning i morse. :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback