saknaden är enorm just nu.

jag skulle vilja lyfta luren och ringa mormor och berätta att det går bra i skolan och att första veckan har vart suverän. det kommer bli mycket plugg det vet ja men jag ska bannemig klara av dom här tre terminerna :)

jag hoppas hon håller lite koll på mig däruppeifrån. :)

tänk och få ringa henne och surra om hur sommaren har vart, att jag tycker den har gått allt för fort, berätta att linus har, i princip, lärt sig att simma, bara få råd om hur jag ska göra när linus är som bråkigast, eller varför inte få baka något och åka till henne och fika. eller få sova över hos henne igen. bara få en sån där go kram av henne och en puss på kinden och höra dom där orden "tack för att du kom, när kommer du nästa gång?"
jag saknar henne så enormt mycket ska ni veta.

..............


imorgon åker vi till Stockholm och går på grönan och kollar på takida. Wiho vad jag längtar :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback