2006?

Hörde låten boten Anna med basshunter idag och tänkte genast tillbaka till våren/sommaren 2006. alla bussturer till och från Hudik från gällö till en viss person, crusingar, studenten, balen, studentveckan, fjärilarna jag hade i magen inför allt som hände då. ny kille, flytten, studenten. jag skulle bli vuxen och klara mig själv. jag hade fått ett jobb(började två dagar efter studenten) jag var rädd men samtidigt väldig exalterad för att få kunna ta det där steget. det var inte ett litet steg heller för jag flyttade mer än 20 mil från min familj. det var 8 år sedan.
jag ångrar inget av allt det där. mycket har lett mig hit där jag är idag. och det är jag så tacksam för.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback