stressad? njae... :p

var lite stressad i morse för att jag var rädd att jag inte skulle hinna hem till tio.. men det gick.

fick börja med att skrapa rutorn med någon plast förpackning pga attt david inte har någon isskrapa i den bilen jag har lånat så då tog man vad man hade :p det gick men det gick sakta men säkert om man säger så. :p

efter det så åkte jag ner till kontoret till chefen för att lämna in anställningsavtal, när det var gjort så åkte jag och handlade lite och jag hann hem till tio :) bra jobbat av mig. :)
har hunnit gjort en tårtbotten och en silviakaka. nu är det bara negerbollar och en till tårtbotten kvar:) plus att jag ska hinna städa lite också innan jag ska iväg och tatuera mig kl halv fyra :p




min isskrapa imorse :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback