byta bil?

David har länge sagt att vi borde byta bil. men det är ju min bil. jag känner att jag inte vill byta bort den. det är ju min älskling, min första bil liksom. och jag är så nöjd med min audi. skulle han mot förmodan lyckas övertala mig att vi skulle byta ja då skulle jag byta till en annan nyare audi möjligtvis. men david är inne på skoda han. :/ vi är iaf överens om att vi INTE ska ha en volvo igen. så det är ju bra:) haha...



idag fick han fingrarna ur och äntligen bytte till vinterdäck. så han passade tydligen på att tvätta min pärla med :)


Byt inte till en Skoda, byter du bil ska du byta upp dej till en nyare Audi.skönare komfort, i Skodan är de som att sitta på en kyrkbänk..

2013-11-11 // 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback