blä....

vad irriterad jag är. jag har tjatat i tre veckor på att david ska lägga på vinterdäcken på min bil. men han har inte gjort det. så idag var det ju glashalt när jag åkte från jobbet. :/ och när jag kommer hem så ser det ut som ett bombnedslag. bordet är inte torkat sen gårdagens middag, allt är ner ställt i diskhon fast det är odiskat i maskinen, tvätten hänger kvar på torkställningen, sängen obäddad, inte ens rullgardinerna i linus rum är uppdragen, davids tomma snusdosor är överallt.
varför i hela jävla helvete är det bara tjejer som kan göra sånt där? som ser att det är stökigt.

jag måste nog gå till en doktor som får sjukskriva mig för ska det fortsätta så här så orkar jag inte. jag jobbar 100% , ska göra allt här hemma och ta hand om linus.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback