lovat är lovat.

Ja så är det bara. Iaf enligt mig.
Så jag är lite besviken just nu. Men ja skit samma. Den personen fick tydligen ett bättre erbjudande och nappade på det. Äh jag ska inte ödsla mer tid på den nu.

jag och linus har iaf städad och tvättat bilen.:) min bil är visst svart och inte grå ;) förstår ni då hur skitig den var? :p
Efter bilen var klar så gick jag in och städade hela huset så nu är det fint inne också:)





Men hallå, jag har ju dig på bloglovin, inte har det kommit att du har uppdaterat nåt heller. Tyckte det var lite dåligt bloggat från alla men tänkte bara att det var en sån period. Meeen så idag så hoppade det igång igen liksom, massa nya inlägg att läsa! :P Förlåt ifall det blir tusen kommentarer också :P

Det är så tråkigt med såna "vänner". Man bestämmer nåt sen låter det tveksamt eller så får man helt enkelt inget svar så ser man sen att dom gjort något annat. Dålig stil tycker jag med! Och så tänker man att man inte ska lägga mer tid på den, men så vill man ändå ge en till chans för oftast är personen snäll liksom..

Blir det bra väder här någon dag ska jag och Tristan tvätta bilen också:P

2013-05-22 // 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback