jämtland

jag älskar verkligen jämtland/östersund. varje gång vi kommer upp så infinner sig ett lugn i min kropp. jag önskar verkligen att vi kunde bo där uppe.







---------
jag är även lite bitter idag. Jag har insett att mina riktiga vänner kan jag räkna på en hand. jag tänker inte ens engagera mig mer nu. dom hör inte av sig så varför ska jag. även om vissa av dom har två barn och jag bara ett. då anser dom att dom har dubbelt så mycket att göra som jag. så näe tack jag klarar mig utan er som resonerar så och jag klarar mig utan er som bara skickar sms någon gång ibland och frågar hur det är och sen inge mer. tack för mig. ja jag är less...



Men Hälsingland är fint det med duuu :D
Och hoppas du inte menar mig? :O jag kan vara väldigt dålig på att höra av mig, men jag försöker iaf..

2013-05-22 // 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback