badrum och sommarvärme.

jag lovade ju er en bild på vårat nya badrum så här kommer den. :)








------
Vädret idag har vart helt underbart. i love it. vi har dona på här hemma med lite allt möjligt. inte så mycket inne i dag, utan mer i trädgården å sånt. mys.. jag gjorde ett litet ryck nu ikväll här inne men det känns lite som att jag vill bo här en stund innan jag vet vart jag vill ha allt. :p linus farbror kom och tog med han in till bollnäs och köpte glass så då fick jag hunden leon istället så passade på att ta en promenad med han. Sen när dom kom tillbaka så gick vi ner till badplatsen. mest för att leon skulle få svalka av sig lite men det ville även linus så första doppet är gjord för hans del i år :)

imorgon har jag tänkt att jag ska träna medans linus är på dagis sen packa ihop lite mer saker från lägenheten som david får ta med sig när han åker hit hem efter jobbet. även att han tar med sig tvättmaskinen då:) gud vad jag ska tvätta enbart för att jag kan hänga ut den:p tycker tvätten luktar så gott om den har fått hängt ute:p














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback