uffa..

Dom ringde mig från dagis idag precis innan jag skulle sluta jobba. tror klockan var kvart i fyra. Trodde först linus hadr blivit sjuk så att dom ville att jag skulle komma på en gång men det visade sig att han hade ramlat framlänges och skrapat upp näsan, hakan och kinden. även fått lite fläskläpp och blivit lite svullen på nästan. och han hade inte bara ramlat en gång utan två. så sista gången började han blöda ur mun. Dom fick inte känna på tänderna hans så jag skyndade mig att ringa tandläkaren så vi fick en tid dit och skyndade mig att hämta han för jag hörde verkligen i telefonen hur ledsen han var. det gjorde säkert jätteont på han. stackarn. men som tur var så var det inge fel på tänderna utan han hade väl lyckats slagit i överläppen och bitit sig i den för han hade ett sår på insidan av läppen så det var förmodligen det som blödde så hemskt mycket.

han har klagat hela tiden sen vi kom hem att det svider runt munnen på näsan och kinden och jag förstår han.. försökte lägga kallt på men det gick ju lite si så där med det. :/ Tur att han hade hjälm på sig så han inte slog hål i huvudet idag iaf.






» Nikki

Ussh stackarn :-/ ge han en bamsekram från Nikki pikki

2013-03-13 // 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback