ta åt sig..

ja ibland tar man åt sig mer av vissa saker som man kanske egentligen inte bryr sig i i normala fall. man får liksom bara en känsla av att det handlar om en själv när man får höra vad som sagts eller skrivits.. jag säger så här jag, jag är den jag är ja. take it or leave it.. hur svårt ska det vara.
kan man inte säga rakt ut till personen det handlar om så ska man inte säga till andra eller skriva något på typ facebook, instagram, twitter, bloggen och dyligt heller. En sak har jag lärt mig genom åren och det är att ärlighet vara längst!
jag har gjort mig av med mina "kompisar" som tog en massa energi av mig. Så nu vet jag vilka mina riktiga kompisar är. jag är nöjd så här. riktigt nöjd. hoppas även DU är nöjd med dina val här i livet...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback