överens?

vem har sagt att det ska vara lätt att komma överens. haha. just nu så vill vi lite olika om en sak. david vill ha det mörkt och jag ljust.. haha ja säger jag bara. men jag tror vi har kommit överens om hur det ska bli ändå. ;) mörkt nertill och ljust upptill. det blir nog jävligt bra när det blir klart, det vet jag;)

och ni som är nyfiken på varför jag har vart så glad och varför jag inget kan säga. kommer snart få veta. ;) jag har fått lite olika rektioner på det från folk som jag har kunnat berätta det för.
Det tog hårt när vissa inte kunde vara glad för min skull utan bara ställde en massa frågor. negativa sådana. varför inte bara vara glad för min skull?! jaja. orka bry mig. eller ja det gör jag ju egentligen men ska försöka låta bli.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback