lite pyssel...

jag har ju pysslat lite idag också ju, men eftersom att jag är en sån klant så har jag tydligen glömt att ta kort på det. :(
när jag och linus var och handlade tidigare idag så ville jag köpa tulpaner, jag ville ha vita och linus tyckte jag skulle köpa rosa så vi köpte båda. fint det blev när man blandade. (dock har jag inge kort på dom heller:( )

å just det när jag kom hem från träningen var linus nyklippt. det behövdes verkligen kan jag säga. jag har sagt länge nu att han borde klippas men ingen av oss har tagit tag i det förens nu idag.
Linus har så tjockt hår så han svettas ju så himla mycket på nätterna. kudden blir alldelles blöt. :p tur david tog tag i det dära;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback