kunde inte hålla mig.

jag har hela tiden sagt att jag inte ska väga/mäta mig förens till sommaren för att se om träningen gav nå resultat. Men idag kunde jag verkligen inte hålla mig från att mäta. men jag mätte bara lår och mage. minus 3, 5 cm på låren och minus 1, 5 cm på midjan sen i januari. :D

träningen ger alltså resultat:) å jag är en jävligt nöjd tjej kan jag lova:)


Jo men nog ska du mäta någon gång emellanåt allt, kanske inte en gång i veckan men varannan kanske, för då får du ju bara mer motivation när du faktiskt ser resultat! :) Bra jobbat, Carro!

Svar: Ja man ska ju det. Men jag är så rädd att det inte ska visa resultat och då blir jag lite omotiverad. :P Men nu så är jag motiverad till tusen.. Har sagt till mig själv att träna minst två gånger i veckan nu och efter påsk så blir det tre gånger i veckan :)
Caroline Skoglund

2013-03-20 // 13:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback