vilken dröm.

jag måste bara få skriva vad jag drömde i natt för jag var så arg plus att jag grinadr när jag vaknade. :(

"David hånglade med två olika på en fest mitt framför mina ögon. Kollade på mig och liksom hånskrattade och hånlog. :( även linus var med på den där festen tror det kanske kan ha vart en midsommar fest eller bara en fest på sommaren. jag försökte slå david men fick liksom inte till några bra slag. så jag var riktigt frustrerad. jag tog linus och åkte hem. packade väskan och sa att vi måste flytta från pappa för han har gjort nå dumt mot mamma. och i samma veva som vi ska gå ut ur huset där vi bodde så kom david (det var dagen efter festen) och frågade vad i helvete jag höll på med. mitt svar blev frågan är väl för fan vad i helvete du höll på med igår också visade jag bilder på vad han hade gjort. linus sa du dum mot mamma pappa så vi flyttar du få bo själv.. "

usch å fy vilken dröm säger jag bara. jag var alldeles blöt på kinderna och under ögonen och riktigt arg när jag vaknade.
varför drömmer man sånt här för? det är ju att "plåga" sig själv typ. :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback