trött

jag tänkte kliva upp och träna i morse. men jag var så trött efter helgen så jag valde att sova en stund extra i stället:/ dumt val ja jag vet men jag var hur trött som helst. det kommer inte hända igen kan jag säga. tar igen lite träning i morgon. då ska jag åka till gymmet direkt efter jobbet:) sen ska jag försöka få till två tränings tillfällen till den här veckan också. vet inte riktigt hur det ska gå att lösa men ja...

iaf i helgen var vi ju i ilsbo, skulle ha åkt hem på lördag eftermiddag/kväll men blev kvar tills igår morse. kan säga att den här vuxna helgen var välbehövd. men Linus var på trotts humör när vi kom hem igår så ja all ork som jag hade laddat upp försvann lika fort igen kan jag säga. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback