rally

ja då ska jag och David tydligen på rally på lördag. Linus får vara med morfar sin och ann-sofie. :) och vi får lite egentid. Äntligen ska vi även göra något jag gillar:) hihi...

tänk att det är inte länge kvar nu tills lilleman blir tre år. TRE år?! vart har dom här åren tagit vägen? ja det kan man ju fråga sig. ;)

........

i helgen saknade jag mamma onch dom nå fruktansvärt mycket. jag hade lagat mat och den blev så god och hade dom bott närmare hade jag ringt dom och bjudit dom på mat.. Även att jag ville ner på stan och kände för att ta med mig josefine och Louise. men det kan jag ju inte. vi bor ju en bit ifrån varandra. :(

igår kväll hade jag en sakna mormor kväll. :( och jag fattar inte men jag börjar grina för minsta lilla. och NEJ jag är inte gravid. har precis haft mens..

jag vill göra om så mycket här hemma. köpa nya saker och pyssla och dona. men det hinns ju inte med. för det första måste jag ha med mig David till ikea där skoskåp och byrå ska inhandlas och för det andra så måste jag tjata för att få med han och jag hatar att tjata..

det var nog allt för mig för denna gång.!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback