Linus och mamma dag..

Idag har jag haft en underbar dag med Linus. i morse när jag kom hem från jobb så kom Linus springande emot mig och gav mig världens kram och sa att han älskade mig. :) förstår ni hur mycket mitt hjärta smälte då eller?!:)

iaf så ringde vi morbror Jimmy och frågade om han ville följa med och äta lunch och leka på buspalatset. å han följde med:) tack för det älskade bror. Linus blev glad för att du följde och lika så jag:)

sen åkte jag och Linus på Albert och herbert och fyndade lite. ;) det blev nya kuddar till soffan, en ny duk, kökshanddukar, och självklart en ny ljuslykta;)

nu har jag operation övertalning med David så vi kan åka på Ikea i morgon. tror ni han går med på det?;)





» Nikki

Fina saker ;-) och ännu en ljuslykta hi hi, kan man inte få för mkt av ;-)

2013-01-05 // 09:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback