Beslutsångest till tusen....

Jag har lyckats tjata till mig så vi ska åka på ikea på lördag. Har en hel lista jag ska handla :P
Ibörjan var jag inne på att köpa ett skoskåp och ha i hallen men nu vet jag
inte om jag vill ha ett skoskåp eller en byrå :/ En byrå ger mer förvaring, och köper jag den så
kan jag köpa ett finare skoställ och ha istället. Ja jag vet inte.
 
 
Byrån
 
 
Skoskåpet
 
Vad tycker ni? En byrå eller ett skoskåp?
 
Ska även handla dessa saker på ikea
 
Två stycken såna och ha som nattduksbord
 
Den byrån och ha i sovrummet istället för den stora garderoben som tar en massa plats och är ful.. :P
 
Nya tallrikar
 
Och nya bestik
 
Skulle även vilja ha detta avlastningsbord men tror jag hejdar mig lite faktiskt..
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback