inte som man tänkt sig.

allt blir inte som man tänkt sig.

jag sa länge att efter gymnasiet så skulle jag flytta tillbaka till hudik, och det gjorde jag ju. men jag flyttade även därifrån fast jag sa att jag aldrig skulle göra det. jag sa även att jag aldrig mer skulle flytta tillbaka till kilafors/bollnäs men även det gjorde jag (davids fel) jag hade planer på att gå appollos reseledarutbildning i grekland efter gymnasiet men så blev inte fallet. utan jag började jobba direkt när jag tog studenten. har även sagt att jag inte skulle vilja jobba med handikappade, vilket jag gör nu. och det är det bästa jobb jag har haft. jag trivs så himlans bra.

ibland kan jag tycka att mitt liv är rätt tråkigt men om man ser tillbaka på det så har jag ändå gjorts rätt mycket som jag absolut inte ångrar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback