bääääärrr

var i skogen lite drygt en timme idag och fick ihop 8 liter blåbär.. wiehoo:) i morgon hoppas jag att vi kan bege oss ut en sväng till men då för att plocka lingon och kanske någon kantarell :) jag/vi tycker om att vara ute i skogen :) det är rätt mysigt. oftast brukar det vara jag och linus som vill gå hem först men idag var det david som sa att vi skulle ge oss och åka hem ;/ ;p
okej då blev mitt svar. vi hade ju hela hinken full så ;) typ iaf.. :p

i frysen ligger hjortron, hallon och svartvinbär redan :) så jag vet inte om det får plats nå mer bär i frysen efter vi har plockat lingon. :p haha. men det ska bli både gott och skönt att kunna göra egen sylt eller saft eller vad det nu än är i höst/vinter. plus att man spar in lite pengar på det också;) ekonomiska jag kom fram lite där. hahahaha...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback