Helgen...

På söndag ska det läggas matta i badrummet i huset sägs det, Snart är vi i mål med det dära badrummet så snart kan vi flytta. Och tanten som fick våran lägenhet vill komma hit och kolla igen säger hon. Men va fan vi vill vara i fred nu. Och jag vill inte ha hit folk nu när det verkligen ser ut som ett bombnedslag här med alla kartonger och allt som är överallt här. Men hon ringde ju till David så han lovade att hon skulle få komma i helgen och kolla. :/

Det här med nya jobbet är lite annorlunda med tiderna. Eftersom jag jobbar 8-16 varje dag och ledig på kvällar och helger. Jag är ju inte riktigt van det ja eh. Men det går bra :)
Och eftersom jag jobbar så så har jag ju inte kunna träna på mornarna som jag brukar utan jag får så lov att träna efter jobbet. Så idag ska jag ta mig i kragen och gå till gymmet efter jobbet. :) Jag ska erkänna att jag faktiskt tycker bättre om att träna på morgonen.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback