appar

tänkte tipsa om två appar jag har laddat hem nu i helgen.

1: pip camera
2: dagens app. ( appar som egentligen kostar kan vara gratis ett dygn)

--------

linus ligger nerbäddad i sängen och ska sova middag och jag ligger i soffan under täcket. jag har nämligen lovat linus att vi ska gå till lekparken sen. mitt illamående är näst intill borta och min huvudvärk är helt borta så jag lovade linus att han skullr få bestämma vad vi skulle göra efter sovningen å då ville han ut så då blir det så. kan ju inte sitta inne en hel dag när det är så här fint väder heller. :)




» Mamma

Åh, vad jag saknar er! :'(

2013-04-08 // 19:15:27

Gör om och gör rätt. Avsändaren ska vara mamma/mormor ju. ;)

2013-04-08 // 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback