Värsta viset

Ja det kan man lugnt säga att linus har vart på idag.. Inte lyssnat alls på va jag har sagt.. 
Han har bara trottsat. Lite små jobbigt så där när man inte får någon avlösning på eftermiddagen men ja det går ju. Halv su åkte han i säng. somnade typ tio minuter efter.. Och nu sover han. Hoppas han sover hela natten i sin säng..
 
 

Själv så sitter jag här å glor på datan och lyssnar lite musik och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga den också väntar jag på att min bror och hans kompis ska komma hit.. :)

I morgon ska lilleman på dagis iaf och då hoppas jag att han är på bättre humör..

Jag måste ju bara berätta..
Jenny och Niklas har en cykelkärra till deras barn och Linus fick ju se den dära när vi var och badade med dom förra veckan. Så han har ju tjatat om en cykelkärra i en vecka nu. Också fick vi ju reklam från biltema där just den där cykelkärran finns. Så han har ju tjatat ännu mera nu då.. Pappa öpa mig, mig ika ejjot.
Så David sa ju att han skulle köpa en sån på torsdag så jag kan tala om att Linus är så lycklig nu. Fast han tjatar fortfarande om den där cykelkärran.. :p Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback