Tänkvärt?

En sak som jag funerat på, många, framförallt vi mammor har klagat på att vi ser en tjej ute på krogen fast vi vet att hon har en bebis som är mindre än 6 månader hemma. Men varför ska inte hon få gå ut och ha kul när hon väl kan? Jag tror inte bebisen mår dåligt över att vara med någon annan en kväll/natt. 

Den där tjejen har burit på barnet i 9 månader och fått stå över mycket, hon har inte kunnat äta vad hon vill, inte dricka vad hon vill. Så när hon väl kan det så ska hon väl få göra det eller? Hennes kille har förmodligen vart ut på krogen, gjort vad han vill, ätit vad han vill och druckit vad han vill medans hon var gravid så nu kan väl ändå hon få göra som hon vill? Eller? Varför bara klanka ner på tjejen när man egentligen inte vet vad hon har längtat efter? Även jag har gjort det förrut. Det var innan jag fick barn själv....

Jaja det var bara en sak jag funderade på..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback