Inskolning på stora avdelningen

Ja igår så började inskolningen på stora avdelningen för linus.. Jag var med i två timmar sen gick jag därifrån och det hade gått så bra så.. :)

I morse när jag lämnade han så trodde jag det skulle bli grin men icke. Då går mamma sa jag så fick jag till svar att han ville ha puss å kram sen sa han hejdå. Det känndes ju jätte bra det för mig kan jag säga.. :)

I övrigt så längtar Linus tills på fredag för då ska han få sova med Mimmy och Tia :) (Jimmy och Fia)
Han har redan börjat packa väskan sötnosen.. 
Jag och David åker ju bort å ska bo på hotell vi :) Till övik.. Stället är lite udda men ja det var david som ville åka dit så visst tänkte jag. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback