Ilsbo

Ja som sagt så åker vi till ilsbo idag. Mammas sambos bror fyller år så vi ska fira han i helgen.. :) Kan bli trevligt.:) Tror dock att detblir nyktert för mig eftersom Linus är med. Eller så får David vara nykter den här gången ja inte vet ja. Det märks.. :P Haha.. 

Fick order av mamma att ta med mig kameran iaf för hon skulle låna den. Glöm det sa ja.. För jag hade tänkt använda den själv. :P

I morse slapp jag kliva upp med Linus för det gjorde David. :) Hur bra var inte det då?!Jo toppen. Men antagligen sov jag så hårt för jag märkte inte ens att dom klev ur sängen. Märkte inte ens att Linus vaknade. Men det var skönt att få sova lite längre iaf. :)  UTAN ATT BEHÖVA TJATA PÅ ATT FÅ LIGGA KVAR... 
 
 

Även att jag har legat i sängen i en timme nu :P Det är så skönt å bara ligga och fundera.Linus och David kollar på karlsson på taket.. Näe om man skulle göra ett ryck då.. packa kanske å städa så det är fint när vi kommer hem på söndag.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback