Hem?

Är mitt hem här i hälsingland? Det känns inte som så jämt. 
Jag har aldrig bott nära mamma och dom ända sen jag flyttade hemifrån. Men jag skulle så gärna vilja det. Bara kunna åka dit en kväll och sen hem igen. Eller hon komma till oss en kväll och sen kunde hon åka hem.

Ibland så är jag lite ledsen för att vi inte bor närmare varandra. Men det var ju ändå jag som flyttade därifrån . Och nu kan jag inte flytta tillbaka för David är inte intresserad av det :(

Tänk å bara kunna bjuda över mina syskon + lollo och bara kunna sitta och prata skit. Det är något som jag längtar efter. 
Eller varför inte mina kompisar? 
När.man träffar dom så.sällan som man gör nu så känns det nästan ansträngt (eller hur man ska förklara det) när man väl ses...

Idag kommer vara en sån här saknar dag känner jag! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback