En sån där dag...

Ja idag är det en sån där dag jag bara vill dra täcket över huvudet och ligga i sängen och göra absolut ingenting. Men det går ju inte.. Linus måste ju roas.. :)
 
Kan ju passa på att berätta att Linus är jätte duktig med att vara utan blöja på dagarna när vi är hemma. :) Men om vi är borta och och han leker så glömmer han lätt bort att han måste gå på toa. Så vi kör utan blöja när vi är hemma :) Har han vart på toa så kommer han springandes till en och säger mamma mig duktig kille :) Och självklart så blir man ju lite stolt över han :)
 
Tror jag ska göra som grabbarna nu och sova middag :P
 
 
 
 
En sak till Linus packade en påse med lite kläder och mycket saker i morse, så frågade jag vart han skulle då svarade han som självklaraste saken i världen att han skulle åka till Mommo.. Tror linus saknar dom lite :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback