En liten tripp.

Ja igår morse efter jobbet tog jag bilen upp till mamma. Skulle ha middag för Mia eftersom hon ska gifta sig på lördag. Då blir hon fru Olsson ;) 
Det känns så stort. Vi som är så "små" .. Alltså ja ni förstår inte vad jag menar...

Iaf så hade jag det jättetrevligt. Hoppas även hon hade det för det var de som var meningen..!!
Å det var super duper god mat. Förrätt, varmrätt och efterrätt. Ja jag åt dock inte upp efterrätten för jag orkade verkligen inte.. Men det var gott..

Har längtat ihjäl mig efter Linus för har inte träffat han nå alls nästan nu i veckan också har jag inte sovitt hemma sen i fredags. 

Näe nu ska jag hoppa in i duschen och sen måla naglarna rosa ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback