Dröm

Vet inte ens vad jag drömmt om i natt men när jag vaknade så kändes det som om jag hade vart dum på jenny :/ Jaja, jag hoppas iaf att jag inte vart det på riktigt.?! För då får du säga till..

Igår började mitt sommarjobb. Drog igång med ett pass på 12 timmar. Jag var helt slut när jag kom hem och hungrig var jag med. David hade sagt att han skulle laga en god middag till mig. Å det var verkligen en god middag med. Spagetti och köttfärssås. Och det var så skönt att inte behöva ställa sig vid spisen själv när man jobbat i tolv timmar.

Idag är jag och Linus hemma och myser. Linus somnade sent igår, typ tio och vaknade kl halv åtta i morse. :/ Förstår inte varför han ska krångla så himla mycket på kvällarna...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback