Doktorbesök och lite utelek

Jag var ju till doktorn med Linus idag. Det gick bra. Cool lugn när dom tog stick i fingret. Överlycklig för sitt klistermärke som han fick. :) 
Vi skulle återkomma om han fortfarande hade feber efter helgen. 
När vi kom hem så ville Linus leka lite ute och självklart fick han det. Det blev inte långvarigt. Vilket jag förstod att det inte skulle bli med tanke på hans feber och hosta. Men han var nog nöjd när vi gick in.

Sen vid tre somnade jag och Linus på soffan och sov när pappa David kom hem. När Linus sen vaknade så ville han ha pizza sa han så David åkte iväg och handlade pizza till sig och kebabrulle till mig. Det slutade med att Linus också åt kebabrulle:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback