Dagen idag

Vi tog en sovmorgon till 9 i morse. Då kom Linus och petade på mig och sa vaka (vakna) mamma :) Då hade jag sovit i 11 timmar, så idag var jag utvilad kan jag säga. på förmiddagen höll vi på att städa och greja här hemma. Sen tog vi cykeln och cyklade och matade fåglarna och handlade lite. :) Sen hem och bokstavligen slängde i oss middagen (pan pizza, ja jag vet jag är lat. Men jag orkade verkligen inte laga mat idag och Linus sa själv att han ville ha pizza så då blev det så.. ;) ) sen så åkte vi till mormor Ingrid.
Undra vem av hon eller Linus som blev gladast av att ses, Linus för att vi åkte till henne eller hon för att Linus slängde sig i famnen på henne och gav henne en bamsekram :)

Sen när vi kom hem så blev det bums i säng för Linus och jag sitter i soffan och kollar på skildavärldar och väntar på att svenska hollywood fruar ska börja.. ;)
 
 
Linus gör som pippi och sover med huvudet i fotändan och fötterna i huvudändan. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback