Börjar inse

Att vi glider ifrån varandra.

Jag har en kompis som jag trodde jag kunde räkna till en av mina närmaste vänner men så är det tydligen inte. Vi pratade titt som tätt förr. Och nu så är det jämt jag som ringer eller skickar sms. Hon hör inte av sig. Och samma visa varje gång. Jag tänkte ringa dig. Folk säger ju att det är tanken som räknas. Men nja jag börjar bli riktigt le på det.
Får se om hon får fingrarna ur och säger varför det har blivit så här. Tyvärr så vet inte jag varför.. Ajja

.............

Igår åkte David förhoppningsvis ner till stockholm för sista gången på ett tag. Skönt säger jag så man slipper pyssla med barnvakt hela tiden när jag jobbar dygn. Och det blir må gå dygn i oktober. Jag ska nämligen jobba 218 timmar. Det är många timmar det enligt mig. Men det kommer gå hur bra som helst:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback