Jag för tio år sedan...

För tio år sedan så var jag femton. Gick nian på höstadiet i gällö. Var tillsammans med en kille (Anders) som jag var upp över öronen kär i.. Han var mannen i mitt liv (då)som jag trodde att jag skulle leva hela mitt liv med. Min första kärlek.. Jag funderade på vad jag ville bli när jag blev "stor" (blir man någonsin stor?) Min fritid gick till att spela innebandy och träna det så klart. Spelade både med ett lag som hette sundsjö if och jämtland/härjedalens distriktslag F16. Jag hade en dröm att flytta från Gällö/Jämtland, vilket jag idag ångrar att jag gjorde.. Vad gjorde man mer när man var 15?
Gick på fester som alla andra och "rännde" hemma hos kompisar. Livet lekte alltså.
Jag umgicks mycket med en kille som heter Olle. Vi hittade på allt. :) Han var en sån där kramgo kille som bara var så där snäll. :) Jag var även mycket nere i ilsbo och "rännde" hos min kusin David. Han och jag har också gjort mycket tok tillsammans!
 
När jag var 15 så hade jag ingen tanke på att jag tio år senare skulle bo här i bollnäs (har sagt hela tiden att jag aldrig i hela mitt liv skulle flytta tillbaka hit till bollnäs) ha en underbar sambo som jag är förlovad med och ha världens underbaraste och goaste son på snart 3 år.
 
 
Typ bra precis när vi hade blivit tillsammans!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback