Jenny.....

Tog och åkte till Jenny igår kväll. :) Välbehövligt. Vi har ju inte setts på evigeheter typ. :P haha
Idag är det jobb som gäller och sen när vi kommer hem så ska vi visst rensa i förrådet.. :/ Alltid lika tråkigt men det måste göras...Även att jag ska försöka hinna med lite pyssel ikväll hur det nu ska gå.. :P Ajja det löser sig allt.
 
Jag blir så irriterad. Det är David som skjutsar Linus varje morgon eftersom han ändå ska åka bil och det behöver ju inte jag göra till jobbet eftersom det tar mig fem minuter att gå till jobbet. Iaf så ställer David kl på 05:40 varje morgon för att han och Linus ska hinna men David kliver inte upp förens halv sju typ å då blir jag förbannad för då har jag legat vaken sen 05:40 pga att hans klocka har ringt. Och på nå vis så tror han att det är jättelätt att väcka Linus men det är det inte.. Så i morse resulteraede det i att både jag och Linus var arg. Linus för att han måste kliva upp och jag för att David inte tar nå jävla ansvar och kliver upp själv.. Jag får alltid peka å slå på han för att han överhuvudtaget ska reagera när klockan ringer..
Så idag är ingen bra dag...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback